söndag 26 juli 2009

Flitens lampa lyser

Jag har hunnit med att vika tvätt, renbädda barnens sängar och tvätta det. Småstäda lite uppe hos barnen...men det är liksom inte lönt då de samtidigt leker... Känns ganska bra att hinna göra lite innan man ska i väg och jobba.

8 timmars jobb och sen 8 dagars ledighet ;) Lovely!

Tyvärr så är jag super trött i dag och känner mig överkörd :s *suck* Bara att bita ihop och se till att klara dagen. Tror faktiskt att jag skyller på vädret, att det är det som gör att jag känner mig så här i kroppen.

Regn, regn, regn!!! Fy fan så trist! Var tog solen och sommaren vägen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Känns som att det går vägen denna gång ;)

Vad duktig du har varit! Själv har jag mest legat i soffan å gnällt på vädret för mig själv :D

Kram

Myzan sa...

sommarvädret ska visst komma tillbaka igen om man nu ska tro på väderprognoserna.
*kram*