lördag 25 juli 2009

Regningt till tusen

Fy vilket tråkigt väder det varit i dag...regn, regn, regn! Nu vill jag ha sol igen... Hoppas att den planerar att visa sig massor nästa vecka då jag är ledig ;) hihi Vill ju bättre på solbrännan lite till innan sommaren är över.

I dag har familjen Carlsson inte gjort så värst mycket. En lugn förmiddag då vi gjorde inget. Sen åkte vi med farfar upp på lassa och hälsade på farmor en stund. I kväll har vi inte heller gjort just nått...jag har börjat tvätta veckan tvätt och renbäddat vår säng. Barnen är nu nattade och snart ska vi kolla på film är det tänkt.

En dags jobb kvar innan ledighet...och jag vet att vi ska ut och äta med de boende, så det kommer att bli en trevlig jobbardag ;) Måste säga att jag trivs verkligen där och hoppas att jag kommer att få hoppa in när/om de behöver någon. Skulle verkligen inte skada att få lite extra pengar ibland ;)

Om bara en vecka är det kalasdax här i huset. Jesper fyller år då och ska så klart ha en smarrig tårta är det tänkt... Har i dag beställt en av hans presenter, sen ska jag se till att hinna i väg på stan och se om jag hittar det andra han önskat sig.

Fyndade lite mer kurslitteratur i går kväll. Känns riktigt bra att jag redan har börjat skaffa de böcker som vi kommer att behöva under hösten. Bara några till som behövs, sen har jag alla som vi kommer att behöva tror jag...om de inte ändrar litteraturlistan vill säga...

Nä...tack och bock för mig! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

1 kommentar:

Myzan sa...

Nu vill jag banne mig dejta snart snart igen :S