onsdag 22 juli 2009

Ett dygns jobb

Då var det över och nu är jag ledig i morgon, sen jobbar jag fredag och söndag och sen ledig i 8 dagar. Så skönt! Då ska det kalas bakas, städas och fixas hemma, kanske hitta på nått äventyrligt med barnen om vädret tillåter. Funderar faktiskt på att fara till lekparken på Nordanå nån dag och kanske åka till Bodan och Lilla Hjärtat. Har hört så mycket om det då jag jobbar med mamma till tjejen som äger det.

Idag är jag trött och slut. Hade redan i går fruktansvärt ont och idag är då inte bättre vill jag lova... Tack för att det finns värktabletter, synd bara att de bara hjälper lite... Tur att det har varit rätt lugnt på jobbet. I går var jag på bio med 2 av killarna där och i dag har vi varit på Stigs och fikat. Kul att få göra sånt då man jobbar ;)

I kväll blir det att slappa i soffan och titta på film. Skulle gärna vilja motionera men tyvärr...ikväll finns inte orken även om viljan är stark... Men i morgon så... MÅSTE, MÅSTE!!!

Inga kommentarer: