måndag 6 juli 2009

Nyklippt och snygg

Då var man nyklippt och snygg med nya slingor då ;) Det är så skönt när man varit och klippt sig och man det går att göra något med håret igen. Nu skulle man bara ha haft lite nya kläder då :p Ja alltså jag är ju tydligen shopping galen och materiallist eller hur det nu var... Fast jag väldigt sällan shoppar utan mest pratar om jag VILL. Folk uppfattar så lätt fel...

Shopping får det bli sen då jag får lön... UTAN barn då så jag inte förstör och får oharmoniska barn :p

Här tog vi sovmorgon i dag...gissa om jag blev paff då jag tittar på klockan då Maja kom ner och såg att den var 9,45. Men sen kände jag mig lite stressad för jag skulle hinna i väg och storhandla innan min klipptid... Jag hann i allafall och slapp stressa ;)

Jobb igen i morgon... Den här veckan har jag 2 nätter. Inte gör det nått...det är ju money som trillar in sen där i slutet av augusti...haha

Nu ska jag glo på tv och mysa med gubben lite... Ha det gott!

Inga kommentarer: