onsdag 29 juli 2009

Lilla hjärtat

Dit har vi varit och fikat idag. Har ända sen Evelina skickade en länk till mig om detta ställe nångång i våras funderat på att åka dit, och där jag jobbat har de pratat gott om det. Så sagt och gjort, jag sms:ade Evelina och frågade om de var sugen att hänga med. Så där vi 14 tiden styrde vi kosan dit. Riktigt trevligt och mysigt var det där. Även David och barnen kom dit och fikade.

Wilma trivdes som fisken i vattnet, där fanns ju många "kompisar" enligt henne...massa Bäbä ;) hihi. Fin liten lekplats hade de där också, så helt klart barnvänligt. Kolla in deras hemsida här.

Sen har jag hunnit med att njuta av solen och kämpa med att bättra på solbrännan :p Hoppas att solen har planer på att skina även i morgon...

Har hunnit med en promenad också, riktigt varmt och skönt var det då vi gick... Gillar verkligen sommaren. Fasar för den kalla vintern som snart, tyvärr, är här...

Snart är det kalas här i huset... Har suttit och kollat om olika tårtinnehåll, olika fluff. Har tänkt testa göra fluff med Ahlgrens bilar, och jag hoppas att det kommer att bli gott. Hittade massor med andra tips också så nu sitter jag här och är gottesugen :p Illa, illa... Men i helgen...då blir det gofika för hela slanten ;)

Nä nu har jag snart gäspat käken ur led känns det som...så nu blir det sängen...

Inga kommentarer: