fredag 31 juli 2009

Full fart

Här har det varit typ full fart hela dan... Började redan då jag klivit ur sängen med att vika lite tvätt och städa. Efter frukost blev det att dammsuga och skura. Snabbstädade även ungarnas rum och körde dammsugarn där också.

Sen kom mina föräldrar och efter lunch skulle Maja och klippas. De andra mötte upp oss där och sen gick vi och köpte glass och satte oss vid ankdammen och kikade på pippisarna. Morfar tyckte vi skulle ta med en hem till middag :p Ja se denna gubbe...jägare som han är ;) Efter middagen drog vi upp på Solbacken för lite shopping...Jula, Expert, Barnens Hus, Maxi och ÖoB.

I morrn blir det eventuellt en stads sväng och sen kalasande och grillning. Kalasandet fortsätter på söndag med vänner. Sen lär man måste ut och motionera till tusen...tur jag har min orbitrek i källaren också ;) hihi

Nä nu måste jag gå och slå in lite presenter till den blivande 6 åringen. Ha det gott!

1 kommentar:

Maria sa...

Stort GRATTIS till 6-åringen! Hoppas hans dag blir bäst!
Kramar från Maria och Mikael