torsdag 23 juli 2009

Förändring...

Satt idag och kollade på bilder i datorn. Hittade en bild som tog för exakt 4 år sedan... Då var det en lördag och jag och Evelina skulle ut. Bilden tog på mig innan jag for till henne den kvällen. Kunde inte låta bli att ta ett kort på mig i dag, på samma ställe som då...bara för att se hur jag har förändrats på 4 år...


Vad säger ni, har jag ändrat mig nått? :p

Det blev inte att fara i väg med tjejerna, då hade så roligt så jag lät de vara. Fixade lite saker här hemma i stället. Bytte ut lite kort i ramarna och skrev ut en bild som min pappa ska få då han fyller år, städade och började med middagen.

2 dagar med jobb kvar nu innan 8 dagars ledighet...fredag och söndag. Ska bli skönt, men samtidigt så vet jag inte om jag vill vara ledig. Det är faktiskt riktigt långtråkigt...inget att göra. Dagarna sniglar sig fram tycker jag. Var lite roligare då Magnus hade semester, då hittade vi på saker att göra. Lite lättare också att vara 2 med de 3 vildarna om man far i väg någonstans.

Längtar faktiskt till skolan börjar om igen...men på ett sätt gör jag det inte...

Det är mycket av det jag fick sagt till mig förra onsdagen som jag inte kan sluta tänka på... Det stämmer så bra, nästan så det är lite läskigt.

Tja...det var väl allt från mig idag då...

4 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken skillnad!!!!
Kan bara säga GRATTIS!!!och starkt jobbat!
*kram*

bc.svensk Online sa...

Wow tjejen...De va inte illa...du & Evelina har gjort det med viktnedgång så otroligt bra...jag har inte kännt mej manad,men jag behöver nu för att fixa det med rullstolen själv,de dagar jag behöver den,så jag börjar med 5 mål om dagen,alltid en början,men ännu en gång,Starkt jobbat Maria,du ska vara nöjd & stolt & sträcka på dej =)
Kram C

Myzan sa...

Ja du har kortare hår nu. *retas* Klart det är skillnad, en enorm sådan ju!
Kram!!

Maria sa...

Oj, vilken skillnad. Du ska vara stolt över dig. Vilken prestation
Kram