torsdag 1 januari 2009

2008 i bilder

Kikade igenom mina bilder lite snabbt och bestämde mig för att lägga ut en bild för varje månad 2008, nått som hänt under respektive månad ;)

Januari

Wilma ställde sig upp för första gången :D

Februari

Jesper och Maja leker hos farmor och farmar

Mars

Wilma fyller 1 år

April

Maja somnade på trehjuligen ;)

Maj

Vi började bygga vår nya altan

Juni

Altanen var färdig

Juli

Månaden började med 3 sjuka barn...


Slutet av juli var så varm att t o m mamma badade ;)

Augusti

Jesper fyllde 5 år

September

Vi åt kräftor med farmor och farfar i lokalen i deras källare...här en bild på jag och Maja

Oktober

Vi köpte en ny kamera, en Nikon D60

November

Jag och Magnus åkte till Luleå och bodde på hotell

December

Maja fyllde 4 år

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika kul att få se bilder från er. Kan aldrig se mig mätt! :))
Ja, det är verkligen skönt när man frisknar till och du, det där med bastu ÄÄÄÄR verkligen underbart! :D
Hoppas att ditt ryggont släpper snart och så ska du vara försiktig så att det inte blir värre.

Saknar er oootroligt mycket!!!

Ha nu en fin helg och så pussar du barnen från mig, samt skickar jag världens största kram till dig!

KRAAAAAAM