tisdag 6 januari 2009

I´m in pain!

Satan så ont jag har i ryggen och huvudet i dag... :s Känns tammefan som om jag blivit påkörd av tåget eller nått :p Magnus har masserat och jag har tagit värktabletter med det verkar inte hjälpa alls i dag... *suck*

Får se till att ta mig i säng tidigt i kväll. I morrn tänkte Magnus ta med de stora och fara till jobbet och tvätta bilen, då får han lämna av mig och Wilma på stan så får jag kika lite i affärer... ;) Hoppas bara att jag inte har så här ont då...blääää

Orkar inte skriva mer...orkar inte ens tänka...

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Men oj vad ont du verkar ha :S Ingen vet vad det är för något? Kan det vara nåt som hamnat i kläm eller kan det vara spänningsvärk? Eftersom du har så mkt runtomkring dig så går du och stressar och mår dåligt och spänner dig och får värken pga det? Ibland om man mår dåligt psykiskt och har trängt undan det så kommer det fysiska smärtor ist. Hoppas du får må bättre snart iaf :)