torsdag 22 januari 2009

Snart helg

Nu har i princip hela första veckan gått, och jag verkar ha överlevt ;) Börjar tycka att det blir roligare och roligare. Kanske för att jag insett att det kanske inte är så hemskt som jag trodde i början av veckan och för att vi är en väldigt bra grupp. Man kan verkligen prata med alla...

I går beställde jag lite böcker :p Bara för en si så där 770:-. En av böckerna som vi ska ha är tydligen slutsåld, så det blir att låna den på biblioteket och kopiera de 2 kapitel som vi ska ha till denna kurs. Frågade på Biblioteket om det var ok, och det var det så då gör jag nog så :p

Jag är trött som en tok, men jag gissar att det är för att jag usel på att få mig i säng i tid och sen upp vid 6,30... Men snart är det ju helg och då ska jag sova har jag tänkt...och byta gardiner i Jespers rum ;) För Evelinas skull...hihi

På måndag har Maja tid för 4 års kontrollen på bvc. Vi hade tänkt att hennes farmor och farfar skulle följa henne eftersom det är dum tid och svårt för oss komma ifrån då, och så var det svårt att få byta tid... Hoppas att det går bra.

Det verkar som om Maja har börjar skela med ögonen :S Upptäckte det i kväll då jag skulle natta henne. Magnus sa att han också har sett det. Det kanske bara är då hon är trött, men ändå... Det känns som om det är nått vi MÅSTE kolla upp...och det snart!

Nä...måste se till att få mig i säng i tid i kväll, så det är kanske lite bra att göra det nu!

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas att ni har det bra allihopa! Helt rätt att kolla upp Majas skelögdhet, ofta är det ju "bara" när de blir trötta som ögonen lever sitt eget liv men man kan aldrig vara nog försiktig. Lika bra att kolla upp det med en gång så slipper ni gå och grubbla.
Kul att du trivs i din grupp på skolan, det kan hjälpa till framgång det! :)) Ha en skön lördag, hörs sen min vän!

Kramar till dig och pussar till barnen!