måndag 5 januari 2009

Lite bättre i dag

Ja idag (i allafall än) så är det lite bättre än vad det var i går. Har haft så fruktansvärt ont i ryggen sen nyårsdagen då det började med att jag knappt kunde röra mig, och inga värktabletter har hjälpt... :s Det är inte roligt alls, orkar inte göra nått och känner att jag fräser åt allt typ :p Gick en promenad i går i hopp om att det skulle hjälpa, men det gjorde det inte...

Tur att jag ska till doktorn nästa vecka för att prata om det här. Känns inte rätt att gå omkring och ha ont mer eller mindre varje dag någonstans i kroppen. Hoppas de kommer fram till vad det är som är galet.

Idag är det 2 veckor kvar till jag börjar utbildningen... :D Hittade på nätet schema där det står vad som ska göras under vt, så nu börjar det kännas mer verkligt vad jag ska göra ;) Längtar, längtar, längtar!!!

Inga kommentarer: