lördag 3 januari 2009

En lugn stund

Vi fick en lugn stund här hemma... Jag skjutsade i väg Jesper och Maja till en dagiskompis som ringde och ville leka ;) Så nu ska de vara där till det är dax att äta middag. Då har de fått leka av sig lite.

På förmiddagen åkte vi i väg och storhandlade. Så nu har vi mat till barnbidraget kommer...skönt! Men en lite lustig sak är att jag lyckas varje gång glömma minst en sak fast jag har skrivit en lista med allt jag ska ha :p Lustigt det där...

Kallt som attan var det då i dag...fryser massor. Tur jag köpte den där mysiga koftan på Gina Tricot ;) Den kommer till användning i dag. Skulle bara ha haft ett par varma, goa tofflor också så jag slapp frysa om fötterna :p

Vill och shoppa igen. Får se om jag hinner med det nu till veckan. Fast jag skulle nog gärna vilja fara till Luleå eller nått...fast UTAN barn... :p Men det blir nog inte. I allafall inte nu.

1 kommentar:

Myzan sa...

Jag är med på shopping sen nångång då det värsta har lagt sig.

Ska även komma förbi å kolla kläderna, men har ingen ork just nu. Är rädd att vara social då tårarna kan börja spruta näsom helst, å var som helst.
*kram*