onsdag 28 januari 2009

Ögonen går i kors

Har suttit och läst i kväll så nu går ögonen i kors på mig... Det är skitjobbigt då man inte är van kan jag säga. Men jag satte upp ett mål att jag skulle läsa till en viss sida innan jag fick ge mig, och det gjorde jag också.

Läkarbesöket för Maja gick bra...eller ja... Det är nog mest troligt nått virus som orsakat allt detta. *suck* Bara vänta ut det med andra ord. Just nu så hostar de i kapp på övervåningen. Hoppas att det ska gå att sova i natt... Får väl sparka Magnus ur sängen så han får ta de, han ska ju liks vara hemma med de i morrn ;)

Nu ska jag försöka skriva en matlista för 3 veckor denna gång... Ända fram till barnbidraget kommer. Fan denna månad var inte en rolig månad vill jag lova :s Sånna vill man inte ha... Måste snart börja försöka hitta ett sommarjobb också, för annars blir sommaren inte kul...ekonomiskt i allafall.

Någon som har tips på var jag kan söka mig ett sommarjobb??? Alla tips mottages med värme! Tror fan jag gör vad som helst bara det kommer in pengar på mitt konto...

3 kommentarer:

Felicia6 sa...

Inom vården behövs alltid folk :) Och kolla parkförvaltningen oxå. Dom behöver ju sommarjobbare :)

C sa...

Oj! Vad fint du gjort här inne! Supercoolt med scrollingen :D Kul! Duktig du är som pluggar

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas barnen snart är friska. Synd på din dator förresten men tur att det är något som går att fixa i alla fall. Har en nätkompis som inte är så glad, hennes dator har kraschat. Bara köpa en ny det. Hoppas att du hittar ett sommarjobb, såg att Felicia tipsat om parkförvaltningen och det är ett riktigt bra tips. Det är fantastiskt att få vara ute på somrarna. :))
Önskar dig och de dina en riktigt trevlig helg!!!

Kramar i massor