söndag 18 januari 2009

Bara timmar kvar

Ja nu är det alltså bara timmar kvar till uppropet :p Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag ska börja plugga till sjuksköterska. Kanske det känns mer verkligt i morgon kväll...

Fan så nervös jag börjar vara nu :p Varför vet jag inte riktigt, men nervös är jag! Ibland undrar jag vad det är jag gett mig in på. Jag som aldrig jobbat inom vården tidigare, och nu ska jag helt plötsligt bli sjuksköterska... Jaja, det ska nog bra ändå ;)

Ska bli skoj och se hur många bekanta ansikten det är som också ska gå. Men bara det att få lära känna lite nya människor ska bli roligt och spännande...

1 kommentar:

Anonym sa...

Go kväll!
Hur känns det att börja skolan och början på din nya karriär?

Clara gillar att säga fis ;)
Igår kväll när hon skulle somna låg hon och pratade massor. Bland annat om fisar.
Mamma fis, pappa fis, Wilma fis osv. enda tills hon somnade.

Sov så gott!