tisdag 20 januari 2009

Efter 2 dagar

Nu har det gått 2 dagar...och jag kan stundvis fundera på vad är det jag gett mig in på :p

Gissar att det kommer att klarna massor de närmaste dagarna. Det är massor med info hela tiden, så man blir alldeles snurrig.

Trött är jag ikväll. Har varit och storhandlat, hjälp min brorsa med datorn, skickat vinnarmail till alla son vunnit mina auktioner på Tradera och sen lagt ut en massa kläder på en annan sida och fått sålt lite även där ;) Så några extra kronor rullar in...kan behövas dels till böcker som måste inhandlas och dels till vår weekend nästa helg :D

I morgon skola, klippning och förhoppningsvis ett paket med posten!

Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas att det går bra för dig och känns kul första veckan i början på din nya karriär! :))
Jag beundrar dig verkligen för att du tog steget att förverkliga dina drömmar!!!
Och självklart kommer det att gå bra, även om det känns motigt periodvis men det gör det ju vad än man pysslar med.
Passar på att önska dig en skön kommande helg, glöm inte pussa "trollen" från mig! :))

Kramar i massor