lördag 24 januari 2009

Svårt?

Att det ska vara så svårt att bli förstådd? Man ventilerar sina känslor och tankar och det blir bara fel... Kanske lika bra att hålla käft och se glad ut. Det missuppfattas ju ändå allt man säger.

Jag har i princip i alla tider varit den som varit tyst och inte sagt i från om jag tyckt någon varit fel. Men för nått år sen vände det och jag började säga i från och säga vad jag tycker och tänker. Är det nått jag vill ha sagt så säger jag det. Tyvärr verkar det som om alla inte klarar av att ta det... Ser inte bättre ut än att jag mist en vän nu... Men om den vännen nu inte kunde ta det jag sa, och argumentera för sin ståndpunkt så kanske det inte var en vän?

Med en riktig vän ska man väl kunna diskutera och säga vad man tycker och känner. Är nått fel så ska man väl kunna lösa det tillsammans? Just nu sitter jag här och känner mig som en stor jävla skit som tydligen ÄR en idiot...

Fan, fan, fan! Jag ska tydligen måsta gå tillbaka till att vara den lilla mesen som tar all skit!

Jag vet att du läser, och jag tycker inte att vi pratat färdigt! Men det tyckte tydligen du...

Nä...åter till mina måsten innan det är dax för sängen!

Inga kommentarer: