torsdag 8 januari 2009

Som balsam för själen

Det är som balsam för själen att lyssna på den vackra rösten... Den känslan som infinner sig i kroppen går inte med ord beskriva, men jag vet att det finns någon som vet vad jag menar ;) Sen så vet jag också att finns de som inte fattar ett skit! Så besvära er inte men en kommentar om det tack!

Har suttit i kväll och kollat klipp på youtube och njutit ;) :D Min huvudvärk gav sig t o m...inte illa! Karln kan tydligen göra underverk... :p ;)

Fatta vad jag längtar att fara och se honom igen. Vet att det är dåligt med spelningar, och att det kan vara svårt att se honom här "uppe" då han gör musikal där "nere"... Men året har just börjat och jag hoppas att få se honom minst 1 gång i år :D Tillsammans med min likasinnade vän!

Slänger in ett klipp som för vissa har stor betydelse, och för vissa bara är ett skakigt klipp som inte alls är märkvärdigt...



En stor kram till dig...ja just DU...du vet att det är dig jag menar!

Inga kommentarer: