torsdag 15 januari 2009

Typiskt!

I morse då vi skulle i väg till dagis så går så klart dragkedjan i Jespers overall sönder :s Springer ner i källaren och letar fram hans täckbyxor som jag upptäcker är på tok för små... *suck* Men det fick duga för dagen ändå.

Efter jag varit till doktorn så skyndade jag hem och kastade i mig lite lunch och sen i väg och se om jag skulle hitta nån overall eller täckbyxor till ett vettigt pris...

På Maxi hittade jag täckbyxor för 79:- och fina vinterskor för 49:-/par. Så jag köpte nya skor till Jesper och Maja ;) Hittade också en pyjamas till Jesper för 39:-... Fanns massor där på rea, men var tvungen att hejda mig. Får fortsätta shoppingen på tisdag då barnbidraget kommer ;)

Hos doktorn gick det väl bra...om inte proverna som togs visar nått så är det nog mest troligt det jag gått och misstänkt :p :s Men det ska nog gå att leva med det... Även om det inte går att göra så mycket åt det så VET jag vad det beror på att jag har ont.

Kallt är det idag...brrr -17. Men jag ska inte klaga...vet vet det är över -30 idag :S och jag lider med er ska ni veta ;) Lova mig bara att ni inte fryser ihjäl... ;)

Om 4 dagar börjar allvaret! Nedräkning pågår... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halli hallå...kikade in via Babyboom. Får ju säga hej då jag kikar in;)

MVH Susan (Stelliott på BB)

Anonym sa...

Hej vännen! Grattis till klädfynden, och det kan man kalla FYND!!! :))
Även om det inte går att göra så mycket åt en "sjukdom" så är det ju som du säger, det är i alla fall bra att veta varför man har ont, man går liksom inte och tänker på det heeela tiden.
Jag vet!
Och du, ni har ju faktiskt blida där nere ;D Men vi lovar, inga vädergudar fixar att knäcka oss så lätt!
Ha en fin kväll, vi hörs och ses!

Puss till barnen och varma kramar till dig!!!