fredag 16 januari 2009

I mina tankar

Du finns i mina tankar just nu... Skulle inte alls vilja byta med dig vännen! Vet vad det är du går igenom.

För bara 8 månader sedan, exakt på dagen, så var det vi som var denna situation ;( Då skulle vi ta ett sista farväl av Magnus moster...som för övrigt varit mer som en moster för mig än vad mina egna nånsin varit...

I morgon är det på dagen 5 år sedan min mormor dog... ;( Det enda positiva med den dagen är att exakt 1 år efter hon dog så föddes en otroligt charmig liten kille som vunnit Majas hjärta... Casper! Som alltså blir 4 år i morgon... Grattis sötnos!

Usch! Nu kom tårarna... ;( Saknar er massor!



Slänger in en bild på min älskade mormor då hon håller i Jesper. En av de sista bilderna jag har på henne...en bild som betyder MASSOR!

2 kommentarer:

Myzan sa...

Å så söt mormor... det lyser "lärlek" om henne!
Tack för tankarna idag. *kram*

I morgon får dom pussa på varandra ;) Vi ses. =)

Anonym sa...

Lilla mormor! Sååå älskad och så saknad!!!
Vi har överlevt kylan men nu verkar det ska komma en massa snö istället! :(( *Suck* Aldrig kan det vara lagom, ska alltid till ytterligheter.

Saknar er också en himla massa!

Många, många kramar från oss till er!