onsdag 14 januari 2009

Bokat

Nu har jag bokat hotell för vår weekend :D Ska bli trevligt med en "tjejhelg" ;) och lite shopping.

Barnen är på dagis en stund till, så jag har en stunds lugn och ro kvar. Har hunnit vara duktig i dag och ringt en massa samtal och kämpat på med årsräkningen för personen jag är godman åt. Tur man inte behöver göra sånt åt sig själv också :p Det är inte lätt att få det att bli rätt, men det går. Kanske om man hade lite mer kunskap i ekonomi och hur man ska tänka så hade det vart lättare.

Det har varit en kaosartat morron. Jesper var till tandläkaren innan dagis, och det är inte lätt att få en 4 och en 5 åring att klä sig samtidigt som man ska jaga en blivande 2 åring runt folktandvården och inte se till att hon springer ut och dråsar ner för trappan. Men nu är det gjort i allafall. Nästa gång någon av de ska dit så kommer jag INTE att ha med alla 3... :p

Nu ska jag se om det blir till att göra lite nytta eller om jag bara ska lata mig till det är dax att hämta de 3 små vildarna ;)

Inga kommentarer: