fredag 9 januari 2009

Min fredag

I morse åkte vi till Arvidsjaur för att hälsa på min mamma och pappa, och shoppa lite på Dollarstore ;) Hittade mest saker till barnen. Till mig bidde det bara ett par strumpor :p

När vi liks var där passade jag på att ta kort på de knivar som pappa har gjort. Han ska sälja de så jag erbjöd mig att göra en hemsida. Så nu här i kväll har jag knåpat i hop en och slängt ut ;) Kolla gärna in den och hans knivar ;)

Kurts knivar

Nu är det bara helgen sen börjar barnen om på dagis...och det är bara 1 vecka kvar innan min utbildning börjar :D ;) Längtar samtidigt som jag är lite nervös... Oron om att inte fixa det då man har 3 barn finns där...*suck* Men jag ska inte ge upp innan jag ens börjat i allafall ;)

Nu blir det (snart) sängen och korsordslösning! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Tack för att ni kom förbi med bilderna! *GLAD*
Klart du inte ska ge upp, inte ens om det kommer perioder när det går dåligt. Men du, oroa dig inte, jag VET att du fixar detta gumman! ;)
Vicken fin sida du gjort med din pappas knivar! Göran var sååå sugen att köpa en sist vi var förbi dem, men man har ju aldrig kontanter på sig så det föll i glömska. Ska verkligen FÖRSÖKA ta oss tid att åka förbi dem inom en snar framtid. Men som jag berättat: När jag är hemma ensam så räcker inte dygnen till p.g.a. all skottning, övertid och hundvallning. Det innebär då att när "guben" kommer hem så får han hjälpa mig att fixa det som inte hunnits. Om jag ska vara riktigt ärlig så var det bättre när han kom hem varje kväll...... :/ Nåväl, inget ont som inte har något gott med sig. Han är åtminstone mindre stressad när han väl är hemma! :))
Ha en riktigt skön helg nu och så pussar du barnen från mig! Längtar att få umgås! :D

Varma kramar från mig till dig

Ps. Hälsa Mamma och Pappa att de gärna får hälsa på här ute i urskogen. Vore trevligt att bjuda dem på kaffe medans jag fixar matsäcken! :D Ds.