måndag 26 januari 2009

Förkylningen har slagit till

Ja visst fan är det så...*suck* Antingen så rinner snoret okontrollerat eller så är man så tät att man inte får in en gnutta luft genom näsan och då flåsar man med munnen i stället... Usch och fy för att ha det så här. Hoppas att det inte varar så länge. Magnus hade ju turen att bli piggare efter bara 2 dagar typ.

Men jag är inte ensam. Wilma är snorig och febrig... De ringde från dagis där vid lunchtid och sa att hon hade feber.

En lite lustig sak om det är att de testade några gånger till mig, och verkade inte förstå att då jag inte svarade så betydde det att jag inte hade möjlighet till det. Men i allafall när jag väl svarade och sa att jag inte kunde komma så blev de förvånade...verkade inte finnas en tanke på att ringa Magnus.
Slutade i allafall med att det blev som planerat, att farmor och farfar hämtade de.

Maja var i dag på 4-års kontrollen på bvc. Hörseln var det tydligen inget fel på :p Men synen var nog inte ok. Det skulle i allafall skickas en remiss till ögon för en grundligare kontroll. Hon själv vill ha glasögon så visar det sig att hon behöver det så kommer det nog inte att vara någon större katastrof... Jesper lär vi mer putt över det. För han vill också det...

Nä...kanske man skulle ta och kurera sig och lägga sig i sängen med lite kurslitteratur och försöka läsa lite.

1 kommentar:

Myzan sa...

Bort med förkylningen bara. *blåser iväg den*