onsdag 28 januari 2009

Hur ska detta gå?

Har nu ringt och hört vad som kan göras med min dator, och jo det går att byta ut den del som spruckit...men jag kanske blir utan den i en veckan. Fattar ni EN vecka... Hur ska det det gå? Jag kommer alltså att måste sitta i källaren vid den datorn om jag ska göra nått... Jaja...det får gå ändå.

Blir inte i dag jag hinner i väg och lämna den i allafall. Här blir det ett läkarbesök med Maja. Hon har feber, hostar och klagar på ont i halsen. Natten har inte varit kul...inte många timmars sömn här inte :s

Ska försöka se till att få lite gjort av det jag måste göra och kanske läsa... Inte lätt med ungarna hemma men det får gå ändå. I morrn får Magnus vara hemma igen med de, för på skolan måste jag.

Skriver sen när Maja varit till doktorn om hur det gick.

1 kommentar:

Myzan sa...

hoppas det går bra på Vc för Maja.