torsdag 10 juni 2010

Blev less

Vartannat ord som kom ur ungarnas munnar var MAMMA...och tillslut så blir man mer än galen på att höra det, som nu i kväll, så jag tog på mig skorna och gick på en promenad. Det var riktigt skönt måste jag säga... Länge sen sist var det, men nu måste jag skärpa till mig och börja röra lite mer på mig.

Fick ju hem min beställning från Ellos i dag, mina fina kläder som går i rosa ;) Skulle bara inte skada att få bort någon centimeter på vissa ställen nu :p Då sitter de perfekt ;). Längtar till mina rosa converse kommer...förhoppningsvis i morgon.

Idag har jag bara haft Wilma hemma hela dagen, och vi har haft det riktigt mysigt. For för att hämta Majas medicin på apoteket på Solbacken och passade även på att kika lite på Lindex. Den bestämda lilla damen hävdade att alla mina barn behövde nya strumpor, och tjejerna behövde ABSOLUT hello kitty på sina ;) Så hon fick välja ut ett par strumpor till de var. Sen fastnade lilla damen för ett par solglasögon med hello kitty på som hon så gärna ville ha...sa att solen lyser sååå starkt att hon inte ser :p Det satt ingen prislapp på de så jag frågade tjejen i kassan som inte visste och gissade på 29,50:-. Så hon fick sig ett par hello kitty solglasögon för mindre än halva priset ;)

Hoppas på att vädret är bra i morgon och att det är varmt... Jag och tjejerna ska åka i väg på lite äventyr då vi lämnat Jesper på skolan. Han blir sen hämtad av farfar och ska få vara med de på eftermiddagen.

Nu ska jag bara slappa framför tv:n...eller möjligtvis lösa lite korsord innan det är dax för att sova.


Avslutar med en bild på en nöjd liten 3 årig tjej som vet vad hon vill ;)

Kram!

Inga kommentarer: