onsdag 23 juni 2010

Full fart

Här är det full fart...i allafall på katterna :p Jag gör inte många knop inte. Har slappat i solen och bättrat på brännan, varit och handlat bröd i Lövånger, till stan och införskaffat diverse saker till min dator och dryck för midsommar ;) Vet inte om jag ska skylla på Carina att jag börjat dricka vin...men det är i allafall det som inhandlats.

Midsommarafton närmar sig och det kommer att bli fullt upp hela dagen. Förmiddagen kommer att gå åt till att fixa barnen och sig själv. Lunch är vi bjudna på hos Micke med familj och eftermiddagen/kvällen ska spenderas hos familjen Nordlöf tillsammans med några andra. Kommer att bli super skoj! Ska verkligen bli kul att umgås och surra en massa.

Doris och Tiger har inte riktigt funnit varandra än. Hon fräser åt honom och han vill mer än gärna leka. Lite "slaggis" har det varit i dag...men det är väl så, de ska väl göra upp om rang och så. Det är nog snart över. De har då ätit tillsammans idag...visserligen ur varsin skål då, men ändå.

 Lilla gumman ligger på soffans armstöd och myser

Bus med Tiger ute på altanen, hon är INTE stor :p

Sover sött i sin ROSA bädd ;)

 Närbild på sötNOSEN ;)

Pratade med mamma ikväll och hon var lite orolig inför nästa onsdag då hon ska till Sunderbyn igen och få veta svar på prover som är tagna... Funderar på att erbjuda mig att följa med henne om hon vill. Vi kan ju göra en utflykt till Luleå och fara på Teknikens hus eller nått samma dag. Skulle vara trevligt att göra nått kul samtidigt som hon slipper sitta där ensam.

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner under täcket...det är ju en dag i morgon också...förhoppningsvis med SOL!

Kram!

Inga kommentarer: