fredag 18 juni 2010

Sommarlov!

Så där ja, nu har både jag och barnen sommarlov ;) Hoppas bara nu att vädret blir så där superbra som man vill ha det, mycket sol och värme så det går vara ute och sola och ha det bra :p

Slutade jobba 8,30 i morse och skyndade hem och direkt till Jespers skolavslutning. De var så duktiga på att sjunga och alla barn var så fina. Efter lite fika på skolgården så gick vi till farmor och farfar där vi hade lämnat bilen. Där var vi en stund innan vi fortsatte in mot stan, där vi blev bjudna på restaurang av de. Vi åt på Lilla Kina och det var supergott!

Sen skulle de och hämta sin nya bil så då passade vi även på att kika på Myrorna en stund. Jesper hittade ett par rullskridskor som han så gärna ville ha och tjejerna hittade klänningar ;) Så nu har de lite nya finkläder och Jesper rullskridskor...skydd köpte vi på Ica Maxi så nu kan han åka hur mycket/när han vill ;)

Jag är helt slut idag...tröttheten sprutar ur öronen på mig känns det som :p Hade lite svårt att somna i går kväll pga smärta och kryp i kroppen, och sen upp klockan 6 i morse och inte en lugn stund på hela dagen. Tyvärr så måste jag säga att det i övrigt också varit ett "dålig dag". Har haft jätte jobbigt att vara där det är mycket folk...och det var det ju överallt. Speciellt då vi var och storhandlade...vilket resulterade i att jag inte fick med allt som skulle handlas :p Jaja, sånt som händer när hjärnan inte vill vara med.

Nu är det bara en vecka kvar till midsommarafton... Hoppas det blir en dag med bra väder och mycket skoj.

Nu ska jag nog ta och krypa ner under täcket och invänta John Blund...tror nämligen att han är i antågande snart ;)

Kram!

Inga kommentarer: