tisdag 1 juni 2010

Ett till tandlöst troll

Ja då var även Jesper ett tandlöst troll ;) Den rycktes ut av mig med ett sånt där "ploff" ni vet... Så i natt kommer tandfeen på besök hos oss.

Idag hade vi den där hemska statistiktentan...och det gick åt helvete. Hur vet jag det det redan nu? Jo vi fick faktiskt resultatet redan i eftermiddags... Men det verkar inte vara många som har klarat den :p Så jag är då inte ensam i allafall.

Morgondagen bjuder på opponentskap på en annan grupps tänkta studie. Vi ska vara här hemma och göra det...så trevligt att de kommer och hälsar på mig ;)

Efter en del funderande fram och tillbaka så bestämde jag mig i går att sätta ut Elvis på Blocket. Det funkar inte då Tiger sitter och "psykar" honom varje kväll så stackarn blir stressad, och då det snart även kommer en till kattunge i huset så var detta den bästa utvägen. Redan i morse så ringde det en tjej och ville köpa honom. Så nu bor Elvis hos en annan familj...vars barn går på samma dagis som Maja och Wilma ;)

Längtar massor till det är dax att hämta hem lilla Doris...slänger in en bild på henne och syrran Iris som avslutning på denna dag ;)


Kram!

Inga kommentarer: