fredag 11 juni 2010

En trevlig sommardag med äventyr

Efter vi lämnat Jesper på skolan styrde vi kosan mot Norrbottens län. Första anhalt var Jävre och Maria F där tjejerna lekte och hade skoj och vi surrade. De hoppade studsmatta, lekte i lekstugan, gungade och busade. Vi bjöds på lunch och fika och jag fick med mig en gäng jordgubbsplantor som ska planteras. Sen hade Maria en liten present till mig, ett jätte fint halsband med ett hjärta i rosa... Tack vännen! Det var jätte gulligt av dig, och du vet var jag finns ;)

Senare fortsatte några mil norrut för att hälsa på storasyster Kia. Hon mötte upp oss på Dollarstore där vi spenderade några kronor på smått och gott ;) Lite handling och sen hem till henne där vi blev bjudna på middag. Tjejerna hade kul även där, för där hann de se både Tingeling och Askungen på dvd ;) Det var jätte trevligt att träffa dig också igen...alldeles för länge sedan och alldeles för sällan... Tack för idag!

Så nu sitter jag här trött men nöjd över dagen...lite röd efter att ha suttit i solen :p Men vad gör det ;)

Snart blir det att krypa ner under täcket och sussa sött natten lång. Lördag i morgon...undra vad den har att bjuda på måntro?

Bjussar på en bild på Wilma och Marias flicka Elin som fann varandra i dag och gick hand i hand då vi skulle gå och titta på fåren...

Så gulligt att två 3 åringar kan finna varandra så fort...

Kram!

Inga kommentarer: