måndag 7 juni 2010

Magsjuka i huset

Ja det verkar inte bättre än att vi har magsjuka i huset :s Maja kräktes ju på lördagmorgon, men mådde sen bra igen. I går kväll/i natt var det Wilmas tur och nu på morgonen Magnus... Jag mår för tillfället bara lite så där halv illa och har extremt ont i hela kroppen. Så min gissning är att innan i morgon så har även jag kräkts. Då är det bara Jesper kvar att bli sjuk så har hela familjen haft det.

Hade verkligen önskat mig en annan början på min ledighet. Det var ju tänkt att jag och Wilma skulle vara ledig denna vecka, och att jag skulle ringa och höra om det fanns något jobbpass som jag kunde ta...men det blev inte så. Hade mer än gärna sett till att tjäna en extra krona så man klarar sig under sommaren.

Håller på att bli tokig...det är så mycket jag vill göra men det är just det där med pengarna som sätter stopp. Så det måste prioriteras...frågan är bara VAD jag ska välja bort?

Nä...nu ska jag inta viloläge igen medan Wilma ser på Barbiefilm och de stora är med farfar på cykeltur.

Kram!

Inga kommentarer: