lördag 5 juni 2010

Lugn lördag

Idag har det varit en rätt så lugn dag. Dock verkade det i morse som om det skulle bli en hemsk dag...Maja började morgonen med att kräkas 3 ggr på 30 minuter :s Men sen åt hon massor till frukost och började tjata om lördagsgodis...så vi konstaterade att kräkningarna var pga hostan. Resten av dagen har hon mått bra och ätit normalt så magsjuka utesluter jag.

Det var meningen att jag skulle ha farit på klassfest i kväll...men jag valde att stanna hemma. Dels så känner jag mig lite så där "ur form", precis som de senaste dagarna. Men sen finns/fanns även den där känslan om att jag inte "hör dit". Då är det bättre att krypa upp i sängen och titta på film med sin älskling :p ;)

Satt i kväll och kollade på Ellos och hittade några plagg i rosa som jag blev kär i och kunde inte låta bli att "klicka hem". Passade även på att beställa nya baddräkter till tjejerna som vuxit ur sina gamla. De har ju planer på att bada i sommar... Förstår inte att alla mina barn pratar så mycket om ett visst ställe där vi (de) badade förra sommaren :p och att de även ska bada där i år ;) hihi

I morgon lär det också bli en rätt lugn dag...de enda planerna är att ta itu med tvättkorgen för andra gången denna vecka. Blir en del tvätt nu då Wilma slutat med blöja :p Tur man har 2 ;)

Nu...SOVA!

Kram!

Inga kommentarer: