onsdag 16 juni 2010

Tom

Jag är trött, jag är slut, jag är totalt omotiverad då det gäller allt. I morse ville jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova...helst sova bort HELA dagen. Ska bli skönt att få ledigt tillsammans med hela familjen, kunna ta sovmorgon vilken dag som helst...

Skulle också uppskatta att få lite semester från barnen...tillsammans med bara Magnus... *fortsätter drömma*

Jobb i morgon. Börjar 15 och jobbar till fredagmorgon. Kommer att sluta kring 8,30 så jag hinner hem till Jespers skolavslutning. Sen är det helg, och jag hoppas på fint väder så man kan vara ute.

Vet inte vad som gör mig så här...förmodligen flera olika orsaker. Det händer mycket "jobbiga" saker nu. Förhoppningsvis så blir det bättre snart...

Trots att det surrar på bra i huvudet så har jag inte så mycket mer att skriva i kväll.

Kram!

Inga kommentarer: