tisdag 15 juni 2010

Skakar

För bara några minuter sedan upplevde jag nått som jag hoppas att jag aldrig mer ska uppleva...det var visst jordbävning här. Tydligen har den känts ända till både Umeå och Piteå också...

Jag sitter här och skakar fortfarande...så det är svårt att hitta rätt tangenter :s :p Sånt här det värsta jag vet, en av mina största rädslor... Det här är sånt man inte har någon makt över. Alla "naturfenomen" eller vad man ska säga och de fyra elementen; jord, eld, luft och vatten är någon som jag har stor respekt för...

Mår illa, skakar och kallsvettas...ångest? Känner mig helt borta...

Tyvärr så tänker jag ju på filmen 2012 och jordens undergång :s Återstår att se om man bara har 2 år kvar att leva...i så fall hoppas jag att jag hinner göra några saker som jag drömmer om innan dess...

Jaja, är i allafall glad att jag är hemma och att det inte var tidigare i kväll då jag var på jobbet... Nu hade jag i allafall Magnus trygga famn att krypa in i ;)

Har i dag haft den första av fyra inskolningsdagar på korttids. Rätt lugnt i kväll, men det kommer att bli fullt upp verkar det som. Så jag är glad att jag inte har så värst mycket tid ändå :p Pengar är ju ändå inte allt...mitt mående är viktigare.

Nu ska jag försöka få mig i säng...sen om jag kan sova är en annan sak...

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Jag kanske är knäpp, men så länge jordskalven är så små så tycker jag att det var en häftig upplevelse. Satt och väntade med spänning på några efterskalv som jag tyvärr inte kände. Jag menar det är ju inte så att marken gick sönder och någon blev skadad.

Något jag tycker är mindre spännande däremot är björnen som har setts lufsa omkring bara några hundra meter från M:s dagis :-S.
/Maria