torsdag 24 juni 2010

Lite extra pengar till julilönen

Fick ett samtal från korttids i dag. En av de som jobbar hade ett erbjudande till mig...hon ville slippa sin journatt och frågade om jag ville ta den. Så jag börjar 22,30 i kväll och slutar 10,00 i morgon. Det är timmar med extra bra betalt eftersom det efter midnatt är midsommarafton, storhelgs ob alltså ;) Nice! Sen kommer jag ju ändå att hinna med allt vi ska göra i morgon.

Idag har jag njutit av solen och VÄRMEN! Hoppas det håller i sig.

Vi har upprättat lite planer för nästa vecka som kommer att bli riktigt trevliga. Känns kul att vi kommer att göra något tillsammans som familj under ledigheten.

Nu ska jag mysa med gubben en stund innan det är dax att åka och jobba. Längtar till i morgon då det är en massa trevligheter planerade.

Kram!

Inga kommentarer: