söndag 20 juni 2010

Helgen

Den här helgen har då minsann gått i gråa toner, särskilt på molnen som dessutom spytt ur sig massvis med regn.

Men vi trotsade regnet i går och åkte till marknaden i Boliden. Inte för att vi hade planer på att handla något, nä jag ville dit för att titta på Nöjesfabriken som skulle uppträda. En av "mina killar" från boendet är med där och är helt suverän på att showa loss. Det var helt klart värt att köra dit och stå i regnet och titta på de...t o m ungarna tyckte det var häftigt.

Sen hade jag 2 tjejer som satt klistrade och tittade på prinsessbröllop på tv ;) Efter det har de dessutom lekt att de är prinsessa...prinsessan som gifte sig med prinsen ;) hihi. Det där är nått som de kommer att ha som minne resten av livet skulle jag tro...

Idag har regnet också vräkt ner stundvis. Så vi har hållit oss inne och städat och tvättat...sånt man inte vill göra när det är fint väder ute. Lika bra att passa på nu då.

Tyvärr så misstänker jag att vädergudarna och fröken Fibro älskar att jävlas med mig... :s För inte mår jag bra då vädret är så här... Nä bort med regnmoln och blåst och hit med sol, värme och vindstilla dagar, då kommer jag förhoppningsvis att må bättre.

Veckan som kommer innehåller 2 dagar med jobb, måndag kväll och tisdag förmiddag. Sen ledigt 1,5 vecka innan det börjar på riktigt.

Nu håller vi tummarna för att solen ska ta och titta fram och hålla sig framme.

Kram!

Inga kommentarer: