torsdag 3 juni 2010

Gillar inte vädret

Idag har vädret pendlat mellan regn och sol och det gör att min kropp inte funkar som den ska. Det bränner i armar, kryper i benen och smärtar i ryggen :s Kände redan innan jag tagit mig ur sängen i morse att vädret inte var det bästa, det gick otroligt trögt att få sig upp.

Men nu är dagen över och snart får jag krypa ner under täcket och sova gott...förhoppningsvis :p Nu är examinationsseminariet avklarat och det gick riktigt bra...vi är nöjd i allafall. Skönt att det är klart. Nu får jag ledigt i lite mer än en vecka innan jag ska jobba några dagar och sen vara ledig lite igen. Längtar till schemat kommer så jag får se exakt hur mycket det kommer bli med jobb i sommar ;)

Ikväll har vi haft en myskväll med Jesper och Wilma då Maja är borta. Hon sover över på dagis i kväll tillsammans med fröknarna och de andra barnen som slutar nu och börjar förskoleklass efter sommaren. Förra året var det Jesper som gjorde det och tyckte att det var jätte roligt. Ska dock bli spännande att se om det går bra och hon sover hela natten eller om vi måste rycka ut och hämta hem henne :p

I går kom de där super snygga rosa skorna som jag vann på Tradera...och de var för små :( Så nu jagar jag en köpare till de. Har redan hunnit beställa ett par nya rosa skor i RÄTT storlek. Den här gången blev det dock ett par äkta converse ;) Hoppas på snabb leverans...vill ju ha de NUUU! Hade varit häftigt att ha de på lördag då det är klassfest...hade planer på vilka kläder jag skulle ha och de skorna ingick i de planerna. Så nu blir det till att tänka om...

Nu tackar jag för mig och kryper ner i sängen.

Kram!

Inga kommentarer: