söndag 13 juni 2010

Nu jävlar flyger grisar

eller så har helvetet frusit till is :p

I dag har jag gjort nått som jag inte gjort förut, lite konstigt med tanke på att vi bott i huset i 6 år nu, jag har klippt gräset. Men sen har jag inte bra gjort det...nej jag har även planterat. Fick ju jordgubbsplantor av Maria som jag i dag satt i jord. Det blev fint och lite mysigt faktiskt ;) Längtar till det börjar komma jordgubbar där.

Vi har faktiskt hunnit med massor idag. Först for vi på kattutställning och loppis, sen handla lite som behövdes, hem och som sagt plantera och klippa gräset, göra en kladdkaka och börja med middagen. Magnus föräldrar har varit här och ätit grillat med oss. Sen duscha barnen och lägga de, renbädda sängen och tvätta...

Jag är då nöjd med dagen, för att jag varit så effektiv som jag varit... Det händer ju tyvärr inte så ofta :p Men när jag väl är det så är jag väldigt nöjd efteråt ;)

Nu ska jag fortsätta med lite småplockande innan det blir en dusch och sen sova.

Här kommer bilder jag lovade i går...

Jesper och ett Iore i Luleå. Han var en väldigt lycklig kille ;)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du har varit! :)
Gjorde själv lite nytta igår, planterade på balkongen och tog även hand om mina blommor inne. De behövde verkligen ny jord.
Kramen