måndag 21 juni 2010

Ny vecka, nya tag

Måndag igen vilket innebär att det är en ny vecka. Magnus har semester nu i 4 veckor...skönt att ha honom hemma. Har hunnit med en promenad på morgonen och att njuta av solen en liten stund på förmiddagen då den visade sig.

Sen i eftermiddags/kväll har jag jobbat. Blev lite så där konstigt...skulle vara 2 brukare men den ena var sjuk så det var bara 1 som var där, till det var det 2 ordinarie personal och 3 inskolningar. Mycket dötid vill jag lova, men vi lär ju känna varandra då i stället ;) Har även en stund i morgon på morgonen som jag ska vara där. Sen ska jag njuta av ledighet i många dagar. Håll tummarna att solen har planer på att visa sig och att värmen kommer så jag även får njuta av det och bättre på brännan ;)

På onsdag eller torsdag så utökas familjen Carlsson med ytterligare en liten varelse...då flyttar Doris in. Längtar! Ska i väg och köpa lite saker till henne i morrn då ja slutar tror jag...

Vi har bestämt att vi i sommar kommer att åka upp till Arvidsjaur från torsdag till söndag i mitten av juli. Tar Magnus föräldrars husvagn och bor på campingen. På ett sätt känns det jobbigt att åka dit, men ändå så känner jag att jag behöver det.

Nu ska jag ta min korsordstidning och lägga mig i sängen och lösa lite innan jag ska sova...börjar 7 i morrn.

Kram!

Inga kommentarer: