torsdag 6 augusti 2009

Aj aj aj...

Idag får jag verkligen lida för att jag har ett hetsigt temprament... :s Skulle sparka omkull en sak, men det tog mest med stortån...så det känns som om det är av eller nått... Fast det tror jag inte, den går att röra på även om det tar om som sjutton. Haltar gör jag då i allafall. Hoppas det går över snart...

Efter lunch i dag gick jag och barnen till familjen Nordlöf så barnen fick leka och bada lite och vi mammor surra :p ;) Riktigt trevligt... Sen i kväll har jag och Evelina varit och handlat inför lördag då vi ska äta kräftor. Ska bli riktigt smarrigt...

Är toktrött där jag sitter...så jag borde kanske se till att få mig i säng tidigt. För jag menar sovmorgon, det är då inget man får i detta hus inte :p Får försöka stå ut till det är dax för weekenden med Evelina...DÅ får vi sova ut ;) haha

Undra vad morgondagen har att bjuda på då? Fint väder hoppas jag...då ska jag bättra på brännan liiiite till ;) hihi Men jag ska INTE sparka på nått hårt :p

1 kommentar:

Myzan sa...

Jag LÄNGTAR efter en sovmorgon, en redig sådan. Men det går fort till det är dags att åka *räknar ner*