söndag 9 augusti 2009

Vad då sovmorgon?

Ska man sova länge dagen efter man varit uppe länge? Tydligen inte om man frågar Wilma... Inte långt efter att klockan slagit sju så var lilla damen uppe och tyckte att nu hade hon minsann sovit klart. Så det var bara för mamma att kliva upp och göra en vällingflaska till lilla damen. Passade på att starta tvättmaskinerna när jag ändå var uppe... Så nu har jag snart färdig med all tvätt...skönt!

Snart dax för mig att pysa i väg och jobba. Lite trist då det är sånt toppenväder som det är i dag. Men jag får hoppas att vi kommer att göra nått skoj och vistas utomhus i dag. Har bara 4 pass kvar att jobba innan mitt sommarjobbande är färdigt för i år. Känns faktiskt riktigt skönt att hinna med att få 2 hela veckor ledigt...varav en av de är barnen på skola och dagis så jag får lite EGENtid...

Hoppas att alla ni andra får en bra dag i det vackra vädret...själv ska jag som sagt TJÄNA PENGAR idag ;) hihi

1 kommentar:

Sarah sa...

Sovmorgon är nog ett ord ungarna inte lär sig föränn de kommer i tonåren då det används desto flitigare:-)