torsdag 6 augusti 2009

Uppe med tuppen...

Nä nu ljög jag nog...det är inte tuppen som är uppe utan Wilma... Hon ansåg att hon sovit färdigt si så där 6,25 eller nått, så då är det bara för lilla mamsen att pallra sig ur sängen och vara sällskap till lilla damen. Sovmorgon...vad är det?

Hade riktigt tur i går, skulle ju få sluta en timme tidigare för att jag kommit en timme tidigare på tisdagen. Men då det bara var två som var där och en av de valde att fara till en kompis så tyckte hon som skulle sova där att jag kunde åka hem...och då var klockan bara drygt halv sju. Det tackar jag för! Så jag hade väldigt glada barn då jag klev in genom dörren för de trodde att de inte skulle få se mig förrän i dag...

När barnen var i säng så passade vi på att se film, vi såg Seven Pounds med Will Smith. Den var riktigt bra. Lite störande dock att vår dvd inte vill uppföra sig...den ska hacka och jävlas en massa. Vi fick överta denna av min pappa och är väldigt lite använd...men det spelar tydligen ingen roll. Vi får väl byta plats med den vi har i källaren och köpa en ny fjärr till den... Annars kommer man att bli galen då man ska titta på film.

I dag är det lika härligt väder som de senaste dagarna och det verkar som om det ska fortsätta under helgen också! JIPPIE!!! Nu är jag ju dessutom ledig till söndag kl. 11,00.

Håller på att längta ihjäl mig tills jag och Evelina ska i väg på egna äventyr till den STORA staden. Allt utom boende är bokat nu. Så håll alla tummar och tår att ingen av oss trillar dit på svininfluesan eller nått annat allvarligt just då... Men det har jag då ingen planer på att få, nä jag SKA dit...

Nä om jag skulle försöka vara lite duktig när jag ändå är vaken...ingen annan här verkar ju vara det... :p

Inga kommentarer: