lördag 29 augusti 2009

Jajamen!

Det har hänt igen...jag har shoppat :p Ja, men visst får man det då man för en gångs skulle har fått en LÖN!?

For på stan med mamma och brorsan och mina småtjejer. Mamma hittade ett par jeans och var jätte glad då de var hälften så dyra som "hemma". Så nu i kväll har jag hjälpt henne att sy upp de då de var för långa. Vi har ju samma problem att benen är för korta :p

Själv så hittade jag ett par tights som ser ut som jeans och en tunika/tröja som jag redan har i 2 andra färger...så nu har jag lila, grå och vit. Den är sååå härlig så den kan man lugnt ha i många färger.


De här skorna köpte jag också. Tror jag var in på alla skoaffärer innan jag hittade ett par som jag verkligen föll för och kände att de ville jag ha...fast priser passerat 500:- :p Nu skulle jag bara ha haft mig en snygg lite höstig jacka så är jag redo att möta hösten ;) En ny vinterjacka beställde jag från Ellos i dag, men den kommer inte förrän i slutet av oktober... Vem vet, kanske trillar man över nått snygg då vi ska till Stockholm om 32 dagar ;)

I dag har vi smaskat tårta i huset :p Gjorde en tårta för jag snart fyller år och då är inte mamma och pappa här. En sån där smarrig med mintkrokantfluff och jordgubbsmousse ;) Det var gott, men nu är man mätt...

Ha det bra alla där ute!

// En shoppoholic ;) :p eller nått haha

2 kommentarer:

Myzan sa...

Har just sett den filmen, skulle kanske vara något för dig :P haha

Maria sa...

Snygga skor