fredag 7 augusti 2009

Strålande väder

Ja det är nog det enda som varit strålande med denna dagen... Redan från tidig morgon så har den äldsta av mina barn varit på ett mycket otrevligt humör och inte alls varit särskilt rolig att ha att göra med... Hoppas att hans humör är aningen bättre i morgon.

Nu börjar jag längta till skolan början och vi alla är tillbaka till vardagen. Det är väldigt påfrestande som det är nu... Men om 2 veckor börjar Jesper skola och om 3 veckor är det min tur.

Oj vad jag vill att det ska bli oktober nu, första helgen i oktober närmare bestämt. Det enda som inte är bokat och betalt nu är hotell. För hotell blir det nog till att bo på, för att kunna njuta maximalt av vår weekend borta från gubbe och barn :p ;) Längtar massor...

Börjar vara riktigt trött...funderar på sängen. För nån sovmorgon lär jag inte få i morgon... Kanske skulle ta min korsordstidning och lägga mig i sängen och lösa lite medan Magnus glor på tv. Fast först ska jag leta fram ett recept på pajen som jag ska göra i morgon...

1 kommentar:

Maria sa...

SV: Tack så mycket, dina barn är också riktigt söta!
Kram