måndag 10 augusti 2009

Trött...

I dag är jag sjukt trött... Jobbade till 22,00 i går kväll, så inte kunde man göra en tidig kväll inte. Sen vaknade mina tjejer tidigt...uppe båda två innan klockan var 6,30 :s Fast jag har i och för sig hunnit med att göra lite nu på morgonen. Varit ner i källaren till min orbitrek en stund...välbehövligt efter lördagens "frossande" :p och så hinner jag inte ut på någon promenad idag, har ätit frukost och vikt tvätt. Ska jag idas göra några mer saker innan jag ska jobba tro...?

Barnen ska på dagis och fritids. Måste säga att jag tycker lite synd om Maja, enda stortjej på hennes dagis...sen är det bara killar i hennes ålder och så småtjejer. Hon har nog typ aldrig lekt med tjejer i sin egen ålder. För även i vår bekantskapskrets så är det bara killar och småtjejer...och på vår gata bor mest killar. Hon säger själv att hon saknar en tjejkompis...

Hoppas att det fina vädret fortsätter eller i allafall kommer tillbaka till lördag, då jag och Evelina ska ut... Vill inte ha regn då.

Nu är det föresten bara 53 dagar kvar till vi drar till Stockholm! Längtar! Och jag har bara 45 timmar kvar att jobba ;) Härligt!

Nu då? Kanske skulle göra liiite nytta ändå...eller? Egentligen har jag ingen lust med det alls... Får se vad det blir :p

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hur gammal är Maja nu, minns bara att våra småtjejer är jämngammla.

Sarah sa...

Malva blir 4 nu i september och Tuwa blir 3 i februari. Men då är ju Maja och Malva nästan ika gammla:-)