måndag 31 augusti 2009

Då har allvaret börjat då

Då var man igång igen då, känns skönt. Vi började lite lugnt i dag och kommer att ha ett rätt så bra schema denna kurs och det känns bra. Hoppas bara att man kommer att greppa kursen och fatta det är vi pratar om :p Idag var dock lite segt... Snacka om att man tappat koncentrationen i sommar :p Sitter där och lyssnar och hör nått som man vill skriva ner, och efter halva meningen har man glömt bort hur den slutade... Ojoj vad jag måste träna upp hjärnan igen ;)

Har nu hittat den PERFEKTA höstjackan. "Snubblade" in på H&M:s sida i morse...eller ja om jag ska vara ärlig skulle jag kolla hur långt beställningen med kläder till barnen hade kommit. Där hittade jag en jacka som såg helt ok ut. Sen innan jag for på skolan snabbade jag mig in på H&M i stan för att se om den fanns där...och JA det gjorde den. Men inte i den färg jag ville ha då...men jag kunde i allafall prova den och bestämma mig för att DEN skulle jag ha. Så jag slängde i väg en beställning på en nu i kväll ;) Hoppas nu bara att den hinner komma innan jag och Evelina drar till Stockholm.

Visst är den snygg?

Nu är det snart bara en vecka kvar till jag fyller år, och det ser ut som om jag kommer att få det jag önskat mig år ;) Härligt! I och för sig så kom jag på vad jag ville ha typ i lördags... Men bara det att jag kommit på det är en bragd för mig. Jag har ALLTID så himla svårt att komma på vad jag ska önska mig då jag fyller år eller i julklapp.

I kväll blir det en tidig kväll har jag tänkt. Det har blivit många sena kvällar och tidiga mornar den senaste tiden och det känns...oj oj oj vad det känns...

Håller fortfarande tummarna att barnen inte blir mer förkylda än så här... Vill INTE!

Skickar iväg en STOR kram till alla mina läsare som behöver en...känner på mig att det är säkert någon/några där ute som är i behov av en.

KRAM!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ler...frågade vem som var hennes bästa kompis på dagis och med ett stort leende var svaret WILMA =)
de är så goa...

Lycka till med skolan och det var en himla fina jacka..

Kram