tisdag 11 augusti 2009

Vem är det som bor här?



Ja det kan man fråga sig... Någon som är väldigt liten i så fall...hihi Har aldrig sett den här dörren tidigare, men sen är det inte varje dag man går över Viktoriabron heller... Tyckte det var så otroligt gulligt att jag inte kunde låta bli att ta fram mobilen och fota lite ;)

Jesper säger att han tror att det är en Smurf som bor där ;)

I dag är jag ledig, så då ska det göras en del ärenden... Hoppas bara att min 3 små vildar är medgörliga och inte ska springa kors och tvärs som yta höns :p Vi ska fara till Jysk och handla till morfar. Ja jag kanske också ska handla. Måste ha en stol att ha till skrivbordet i min "plugghörna" som mest troligt blir klar i kväll ;)

Promenad SKA det bli i kväll! Fick mig visserligen en i går på jobbet...men i den takten ger det liksom ingen effekt :p Nä, ordentlig fart ska det vara. Sommaren och allt det goda har tyvärr satt sina spår. Men jag är övertygad om att bara man är tillbaka till vardagen med skola och allt så går det lättare att hålla sig borta från det där... Jag menar, då man jobbar så kanske det bakas nått gott som man fikar...eller att man går i väg och köper glass eller går och fikar.

Nu är det bara 2 arbetspass kvar innan jag är färdig, totalt 38 timmar ;)

Undra om man kanske skulle gå och fixa fram frukost till trollen små... Börjar själv också vara lite hungrig... :p

1 kommentar:

Maria sa...

Det var en lustig liten dörr :-). Tack för gratulationen :-).
kram