måndag 24 augusti 2009

Stor kille

I dag var det Jespers första dag på riktigt på skolan, tidigare har det ju bara varit fritids, men idag var det dax. Det var en nervös och spänd kille som vi följde dit... Tur det var många bekanta ansikten för honom där så det gick bra.

Hämtade honom kl 10 då de slutat för dagen. Då gjorde vi lite ärenden och följde med farmor hem och åt lunch där. Sen har jag klippt mig...och det var verkligen på tiden ;) :p Såg ut som jag vet inte vad...hemskt var det då i allafall.

I eftermiddag har jag varit duktig, jag har tagit loss allt från Wilmas rosa vagn och tvättat upp det. Funderar på att sälja den och köpa en mindre och lite lättare sittvagn. Men det känns vemodigt att i så fall sälja bort denna fina racer. Såg en vagn på Emmaljungas hemsida som jag mer än gärna skulle kunna köpa till henne som ersättare... :p



Är den inte snygg så säg :p Gissar dock att den kostar kring 1500:- och frågan är om det är värt det för en vagn som bara kommer användas ibland...inte ens varje dag. Men så himla läcker är den... Den skulle jag mer än gärna skjutsa runt min lilla donna i ;) hihi

Promenad blev det i dag...själv tyvärr...men det fick gå ändå. Synd bara att man hinner tänka så mycket då man går ensam :p Både bra och dåliga saker... Jaja...hoppas på sällskap i fortsättningen.

Nu ska vi snart kolla på film och sen blir det sängen. Det är en ny dag i morgon, och då funderar jag på att åka till Jysk och inhandla nya täcken och lite annat smått och gott ;)

1 kommentar:

Johanna sa...

Det är en riktigt snygg vagn...=)
Läcker färg...