torsdag 27 augusti 2009

Trot om ni vill...

Men idag har jag faktiskt shoppat! Jag har köpt en ny matta till vardagsrummet och en till hallen, nya täcken och kuddar till mig och Magnus... Sen så blir det nya madrasser från IKEA bara pengarna från CSN trillar in nästa vecka ;) Ska bli sååå skönt med nya madrasser. Måste säga att jag sovit riktigt bra och inte haft lika ont i ryggen då jag sovit på jobbet. Så det är kanske ett tecken på att man har dålig madrass... :p

I morgon kommer mamma och pappa hit. Det var meningen att jag skulle ha varit upp till Arvidsjaur i söndags. Men pga olika omständigheter och mitt mående så valde jag att inte göra det. Pappa har lite saker här som jag handlat till honom som han gärna vill ha ;) så därför kommer de nu innan han har en massa att göra varje helg... Ja det är tydligen så att om man är pensionär så har man fullt upp :p I allafall så ska det bli riktigt trevligt att de kommer.

Är super trött...så snart ska jag ta och lägga mig i sängen och glutta på tv ;) Hihi så härligt det är med sovrums tv ;) :p

Måste bara berätta att vår gata har inte haft så mycket "trafik" som det varit i dag...oj oj oj! FOLK säger jag bara... Några som läser vet nog varför...till er andra så säger jag bara att ni behöver inte veta...

Ha det gott!

Inga kommentarer: