onsdag 12 augusti 2009

Klart!

Äntligen är det typ klart nere i gillestugen. Det var ju ett skrivbord som fattades, men nu står det ett där nere. Hittade ett på Blocket som bortskäntes, så jag skyndade mig att maila och det blev mitt ;) Så i går kväll var vi i väg och hämtad det. Slänger in lite bilder på hur det såg ut före och sen efter... Hade inga bra bilder före, men man ser i allafall de hemska tapeterna... :p





Jag är väldigt nöjd! Det kommer att bli toppen bra att sitta där nere och plugga. Nästan så jag ville sätta mig och börja på en gång i går kväll ;) haha

Föresten, fick sovmorgon i morse. Wilma behagade att sova till 8,15 ;) Tackar så mycket! Riktigt skönt att få sova lite längre än vanligt.

Ha en bra dag alla där ute, själv ska jag jobba...från 14 i dag till 10 i morgon. Så nått livstecken från mig får ni inte förrän i morgon ;)

3 kommentarer:

Myzan sa...

Super fint, det ser större ut nu. Ha en trevlig dag/natt på jobbet.

Maria sa...

Vad fint det blev!
Kram

Johanna sa...

Snyggt =)
Om några år kanske vi också har det så fint i vår källare/blivande gillestuga.

Clara och Wilma pallade äpplen ihop idag. Wilma stod på bilen och drog ned grenen och Clara tog ner äpplena. Snacka om bra samarbete för att nå det man vill ha =)