måndag 3 augusti 2009

Vår dag...

Det gick riktigt bra med inskolningen för Jesper...lite blyg var killen allt. Men det är kanske inte så konstigt, det är ju helt nytt. Tur att han i allafall kände igen några av barnen. I morgon blir det att vara där nästan hela dagen.

I dag hann vi med att få en "mamma-son" stund och det var riktigt trevligt. Han är en rackare på att surra den killen ;)

Tjejerna hade det bra på dagis, även om det bara var typ de som var där... De är ju van att bara ha varandra att leka med så det blev liksom ingen skillnad.

Promenad har det blivit också...ensam tyvärr. Hinner med att tänka en hel del då jag går själv, både på gott och ont. Kom bland annat fram till att jag ibland skulle vilja kunna dra tillbaka klockan och då skulle jag vilja ändra på vissa saker...i hopp om att resultatet skulle ha blivit annorlunda...

Nu har jag 2 arbetskvällar framför mig och sen är jag ledig till på söndagmorgon klockan 11. Vad som händer då har jag ingen aning om... Hoppas i allafall att vädret blir bra.

Inga kommentarer: