tisdag 18 augusti 2009

Svisch...

I dag har jag svischat fram här hemma och försökt vara effektiv. Har renbäddat vår säng och dessutom hunnit med att tvätta bäddmadrasserna... Bytt gardiner i köket och vardagsrummet, dammsugit, städat toaletten, satt in papper i pärmen, sorterat och kastat en massa.

Sen har jag äntligen fått tummen ur och lagt ut några saker på Tradera. Ska sälja min gamla rosa telefon och min iPod mini. Auktionerna hittar ni här!

Skulle egentligen också ha fixat till vagnen vi haft till Wilma, tagit kort på den och satt ut den på Blocket... Men det får bli en annan dag.

Så där ja...det var den lugna stunden det... Nu är de igång IGEN och bråkar :s *sliter mitt hår*

Orkar inte mer...mår nog jävla pissigt ändå! Kunde jag så skulle jag radera hela den här jävla sommaren för den har varit en helvete stundvis och det har hänt saker som sänkt mitt självförtroende i botten...om inte ännu längre ner. Det är väl bara jobbet som varit positivt...

Nä middagen på spisen ropar på mig... Vi får se om jag återkommer nått mer idag.

Inga kommentarer: